За нас
Център „Матлетика“ е създаден през 2018 г. с основна цел да направи ученето по математика, български и английски език достъпно, интересно и забавно за всички възрасти – от малчугани в детската градина до студенти в университети. Подходът ни към обучението е основан на убеждението, че всеки ученик може да се справя отлично с правилната подкрепа и насърчение. Преподаваме математика по начин, който вдъхновява и ангажира, като акцентираме върху развиването на логическо мислене и аналитични умения. Нашата методология включва забавни и интерактивни упражнения, които правят ученето приятно и ефективно. Същевременно, чрез обучението по български и английски език, ние помагаме на учениците да овладеят езиковите умения, които са от ключово значение за тяхното академично и личностно развитие.
Нашата мисия е да създаваме среда, в която обучението по математика, български и английски език е не само ефективно, но и вдъхновяващо. Да превърнем ученето в удоволствие, като правим сложните концепции достъпни и интересни за ученици от детска градина до университет. Вярваме, че всяко дете притежава потенциал за успех и се стремим да разкрием този потенциал чрез иновативни и персонализирани подходи.
Ние наблягаме на:
1. Подобряване на математическите умения: Помагаме на учениците да развият силни основи в математиката, като използваме методи, които правят ученето забавно и мотивиращо.
2. Развитие на езиковите компетенции: Помагаме на учениците да усъвършенстват своите знания по български и английски език, като развиваме техните четивни и писмени умения.
3. Подготовка за бъдещето: Подготмяме учениците не само за училищните изпити, но и за реалния живот, като им дадем инструменти за критично мислене, логическо разсъждение и самостоятелно учене.
4. Индивидуален подход: Осигуряваме персонализирана подкрепа и внимание на всеки ученик, като адаптираме нашите методи спрямо неговите нужди и интереси.
5. Подкрепа и мотивация: Изграждаме увереност у учениците, че могат да успеят, дори когато срещат предизвикателства, като ги насърчаваме да видят грешките като част от процеса на учене.